خانما شما ببلاک چند میخرین؟راست میگن گرون شده؟

۳ پاسخ

با بیمه ۱۱۷ بدون بیمه ۲۰۰

حتما سهمیتون تموم شده ازاد بوده
ولی خیلی گرونه که

۱۱۸۲۰۰نمیدونم مگه شما چند میخرین؟

سوال های مرتبط

مامان 🌸سارا 🌸 مامان 🌸سارا 🌸 ۱۶ ماهگی
مامان پارسا و تو دلی مامان پارسا و تو دلی ۱ سالگی