دوستان عدد بتا ۱۰۰۰باشه جنین دختره یا پسر؟

۱۱ پاسخ

مال من دویست بود پسر بود
الان جاریم بارداره پنج هفتشه مال این ۱۰۰۰بود

ربطی نداره
عدد بتای من بعد سه روز ۴۷ بود دکتر سه بار فرستاد تست بتا امید نداشت بچه بمونه
الان خداروشکر سالم سالمه و هشت ماهمه
🥹🥹❤️❤️

برای من پسر بود

اصلا ربطی ب عدد بتا و ضربان قلب و اینا نداره جنسیت

من سرپسرم 1000بود

ربطی نداره ک اگه زود بری آزمایش عددش کمتره دیر بری عدد بیشتره

خدا می‌دونه خخخ

ربطی نداره

جنسیت ربطی به عدد بتا نداره

ربطی نداره

ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسته مامان پسته ۲ ماهگی
مامان مامان یه جیگر مامان مامان یه جیگر هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان ᴀʀᴀᴢ👼🏻ꜰᴀʀᴀᴢ🩵 مامان ᴀʀᴀᴢ👼🏻ꜰᴀʀᴀᴢ🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان آنیتا و ایلیا مامان آنیتا و ایلیا ۵ ماهگی