ارمیا اوردم برای واکسن ۱۸ ماهگی با ۱۱ روز تأخیر

تصویر
۴ پاسخ

و منی ک هنوز پسرم نبردم واکسن بزنه😐
انشالله سبک باشه واسش

منم تازه زدیم خداروشکر بخیر گذاشت اصلان استرس نداشته باشد هیچی نیست

سازگارباسه

من فردا میبرم با یک ماه تاخیر

سوال های مرتبط