مامانا چقدر ای نی نیا میخابن چرا

۲ پاسخ

نینی منم بیشتر خوابه همینکه یادم میاد مثلا امروز تکون نخورده یهو یه لگد محکم میزنه میگه من حالم خوبه فقط خوابم😂😂😂

وقتی اومدن دنیا ....تلافی میکنن 😁

سوال های مرتبط

مامان نازین🩷آرمین🩵 مامان نازین🩷آرمین🩵 ۱۴ ماهگی