بچها برای سوزش معده چ قرص میخورید؟

۳ پاسخ

هروقت سوزش دارم خیار میخورم بدون نمک خیلی اروم‌میکنه ازقرص بهتره ببین براتوام‌جواب میده یانه باپوست بخور خیارو

فقط پنتوپرازول دایمتیکون مجازهستید

ناشتا پنتوپرارول۴۰

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۱ ماهگی
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گردو 🩵 مامان گردو 🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیهان بانو🥹❤️🤰🏻 مامان نیهان بانو🥹❤️🤰🏻 ۱۱ ماهگی