۳ پاسخ

عزیزم ماست بخور یدونه خیار هم رنده کن توش بخور خیلی خوبه باعث سردی معده میشه و سوزش از بین میبره

مدتی فاموتیدین‌ اثر‌داشت برام‌جدیدا همینم‌بی اثر شده فقط تحمل میکنم

قرص لانزو ناشتا

سوال های مرتبط

مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان نیهان بانو🥹❤️🤰🏻 مامان نیهان بانو🥹❤️🤰🏻 ۱۱ ماهگی
مامان حلما خانم مامان حلما خانم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رستاالوچه ای مامان رستاالوچه ای ۱۱ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۸ ماهگی
مامان سدنا مامان سدنا ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری