من هرموقع شربت میخورم اینطور میشم،مخصوصا شربت ابلیمو
قبل از عید هم هربار پرتقال میخوردم اینطور میشدم
تو گوگل بزن غذاهایی ک اسید معدتو میبره بالا نخور
برا سوزش هم دکتر یه قرص جویدنی بهم داد نعناییه ضرر نداره خوبه
فاموتیدین
شربت معده
دکتر ب من گفت ۳ روز فاموتییدین بخور روزی یدونه خوب شدم منتهااا گفت غذاهایی ک اذیتت میکنه رو نخور والی فاموتیدین زباد نخوری بهتررره
البته موزهم خیلی خوبه هم پاس سوزش معده هم خودتوبچت
فاموتیدین۴۰
فاموتیدین۴۰
فاموتیدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.