سلام مامانا من سوزش معده شدید دارم شما چی میخورید آروم میشید؟

۸ پاسخ

من هرموقع شربت میخورم اینطور میشم،مخصوصا شربت ابلیمو
قبل از عید هم هربار پرتقال میخوردم اینطور میشدم
تو گوگل بزن غذاهایی ک اسید معدتو میبره بالا نخور
برا سوزش هم دکتر یه قرص جویدنی بهم داد نعناییه ضرر نداره خوبه

فاموتیدین

شربت معده

دکتر ب من گفت ۳ روز فاموتییدین بخور روزی یدونه خوب شدم منتهااا گفت غذاهایی ک اذیتت میکنه رو نخور والی فاموتیدین زباد نخوری بهتررره

البته موزهم خیلی خوبه هم پاس سوزش معده هم خودتوبچت

فاموتیدین۴۰

فاموتیدین۴۰

فاموتیدین

سوال های مرتبط

مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی