دکتر به من امشب گفت فامتودین ۴۰بخپر
سیب قرمز هم بعضی وقتا رو من اثر داشت
یه قرص فاموتدین بخور درست بشه
بعضیا میگن موی سر بچه از الان زیاد و پر پشت باشه اونطوری میشه
وای من امروز از صبح باهام هست تا همین الان کم مونده بمیرم😭شربت ادی ژل خریدم یذره فقط آروم کرد باز شروع شد بستنی خوردم یکم آروم کرد باز شروع شد نمیدونم چه کنم😭
فقط قرص فاموتیدین ۴۰ اب رو اتیش.من دکترم برام نوشت
من تنها چیزی ک آرومم میکنه عرق نعنا یا نعنا تازه است برا من آب رو آتیش است
قرص پنتوپرازول در بارداری بی خطر استفاده کنید
قرص مینویسه دکتر..بستنی هم خنک میکنه معده رو من بستنی میخورم این وقتا
من شربت ادی ژل میخورم
شربت آلومینیوم ام جی بخوربد
یه لیوان شیر سرد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.