از سوزش معده مردم خدایا چکار کنم الان

۹ پاسخ

واااای ک دیگ منم خسته شدم آخه تو این هفته ها باز بالا آوردن چ کوفتی من ک انقد بدجور گلاب ب روتون بالا میارم انقد فشااار میاد ب سرم و شکمم ک میترسم کیسه آبم پاره بشه

واااای منممم مردم از سوزش معده 😩

یه مامانی به من گفت قرص فاموتیدین خیلی خوبه ضررم نداره ،فردا میرم بگیرم

من امشب اینجوری شدم😞

نون سوخاری بخور

منم همین تازه تایپیک گذاشتم😭😭😭😭

فقط امپرازول

شربت المینیوم ام جی یا عرق نعنا

منم
هنوز بالا میارم

سوال های مرتبط

مامان نیهان بانو🥹❤️🤰🏻 مامان نیهان بانو🥹❤️🤰🏻 ۱۱ ماهگی
مامان رستاالوچه ای مامان رستاالوچه ای ۱۱ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی