طبیعیه نینی تواین هفته ها کم حرکت کنه

۳ پاسخ

ن ۳۰ هفته باید خوب تکون بخوره حالا بعضی اوقات خستن.ی چیرشیرین بخور۵دقیقه راه برو بعدب پهلو چپ بخواب.بیدارمیشع تکوناشو بررسی کن☺️

به خدا که آدم رو با حرکاتشون دیوونه میکنن🫠
منم دوروز بود حرکاتش کم شده بود حتما باید یه چیز شیرین میخوردم تا حرکت کنه امروز از صبح داره تکون میخوره😅

منم پریروز خیلی محکم بود ولی دو. روزه کم شایذم. ضعیف شده

سوال های مرتبط

مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی
مامان نیهان ۲ساله مامان نیهان ۲ساله هفته سی‌وششم بارداری
مامان آنا 🎀🤍 مامان آنا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد