مصدق هم گفتن 25 الی 30 تومن میگیره
من لز لطفی پرسیدم گفت 50 تومن
بوشهر ک من شنیدم میگن 20 تومن دکتر میگیره 20 تومنم بیمارستان تازه اونم بیمارستان دولتییی
۳۰ به بالا
چه جالب ما بابل و آمل هستیم
برای سزارین فقط دکتر ۲۰تومن پشت دست میگیره
بیمارستان دولتی فقط ۳_۴تومن
بیمارستان خصوصی ۳۵ تومن شبی
سزارین اختیاری دیگه چیه؟
مشهد۱۵ دکتر
۳۰ بیمارستان
بستگی به بیمارستان و نوع بیمه داره
تو بیمارستان دولتی در حد سی و پنج الی چهل
سی چهل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.