اینم اون یکی لباس دخترم واااای ننههههههه😅

تصویر
۷ پاسخ

مبارکش

خیلییی خوشگلهه بسلامتی 🧿🐣

عزیزم آنلاین خریدی یا حضوری؟

اسم دختر اول منم ارغوان هست
ناخودآگاه ذوق کردم اسم دخترتون رو دیدم

چ خشگله حتی جلیقه اش با یه یقه اسکی و دامن همرنگ هم میشه پوشوند خیلی ناز میشه دامن چینی کوتاه😍

اجانااااا چ ناز داره

وایی خدا چه خوشگله 😍مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی💗 مامان توت فرنگی💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز🩷✨ مامان دنیز🩷✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سلنا مامان سلنا هفته سی‌وچهارم بارداری