۲ پاسخ

منم سه روز دادم هر سه بعر بالا آورد

من الان دادم بلافاصله همزمان با قطره آخر بالا آورد بنظرتون دوباره باید بهش بدم؟؟

سوال های مرتبط

مامان Nella مامان Nella ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۱۵ ماهگی
قابل توجه مادر های عزیزی که تا بچه/بچه‌هاشون کوچکترین علائم سرماخوردگی پیدا میکنه سریع بهش شربت های آنتی بیوتیک مثل آموکسی کلاو یا کو آموکسی کلاو و... میدن تا حال بچه بدتر نشه! :
درسته کاری که دارین میکنین از سر عشق مادری و محبت به فرزندتون هست اما بدترین کاری هست که دارین در حق سلامتی بچتون میکنین
با این آنتی بیوتیک دادن های سرخود به بچه هاتون علاوه بر اینکه سیستم ایمنی بچه تون رو ضعیف میکنین و باعث میشین زود به زود سرما بخوره و همش مریض باشه،
دارین با دستای خودتون رماتیسم قلبی رو تو جیگر گوشه هاتون به وجود میارین.
خوردن آنتی بیوتیک سرخود و بدون تجویز پزشک حتی واسه بزرگسالش هم ممنوعه چون بدن رو مقاوم میکنه به آنتی بیوتیک و وقتی واقعا بدن در شرایط اضطراری قرار بگیره و احتیاج داشته باشه (مثل وقتایی که سطح عفونت تو بدن میره بالا و فرد رو بیمارستان بستری میکنن) دیگه بدن به آنتی بیوتیک جواب نمیده و مقاوم شده
توروخدا این کار رو در حق بچه هاتون نکنین سرخود بهشون دارو هایی مثل آنتی بیوتیک ندین. نمیدونین چه جفایی در حق اون طفل معصوم ها دارین میکنین