خانوما تو شیردهی میتونم ماکارونی بخورم

۱۰ پاسخ

من همه چی میخورم

همه چی بخور مجازی😁

هنوز زوده، چون هضمش سخته و نی نی نفخ میکنه

آره باوا من از همون اولش همه چی خوردم بچه هم انگار عادت کرده من فقط پیاز و سیر خام نخوردم اصلا
اتفاقا میگن ماکارانی شیر رو زیاد میکنه

وای من یادمه بخاطر نفخ نمیخوردم پسرم کولیکی بود هیچی نمیخوردم سر این یکی میخوام بخورم دیگه خیلی به خودم زجر دادم

ماکارونی سفته فعلا غذاهای آبکی بخور

اره عزیزم چرا نتونی

اره اتفاقا شیروهم زیادمیکنه

فعلا فقط غذای آبکی بخور

بله شیرافزا هم هست

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی