سلام
دخترا
کی از این تب سنج خریده

تصویر
۵ پاسخ

من خریدم ولی این مدل نه ی مدل دیگه.
خواهرم خریده بود عالی بود برا همین منم خریدم.

من خریدم
یبار تست کردم همون لحظه

من خیلی هم راضیم

من عالیه

‌من
خیلی دقیقه

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آقا رهام مامان مامان آقا رهام ۹ ماهگی