اره عین همینو گرفتم
بله که واجبه گلم
بله عین همین مدل دارم عالیه من وقتی واکسن دو ماهگیش زدیم کلا تبش رو با این کنترل کردم
خیلی خوبه،تازه خریدم ، برای پسر اولم تب سنج زیر بغلی داشتم،خیلی اذیت میشدم تا چک کنم،اصلا همکاری نمیکرد.
من نخریدم اصلا نمیدونم بکار میاد یانه
آره تب سنج خیلی خوبه
من خودم از اینا گرفتم ولی آشغاله به هیچ دردی نمیخوره چون درست نشون نمیده.
منم همینطوری که یه چیزی گرفته باشم خریدم🥲😐
خیلی واجبه بخصوص دو ماه اول حواست باید ب تب بچه باشه اگر نمیخوای میلیونی خرج کنی از زیر زبونی های خوب بگیر ک دقیق باشه اگر تا دو سه تومن یا بیشتر بتونی لیزری بگیر فقط از این چینی ها نگیر اصلا دقیق نیست و دقیق نباشه خطرناکه این ک عکسشو گذاشتی اشغال هست فیکه اورجینالش خیلی گرونه کلا زیر دو تومنی ها اشغالن
من نخریدم ولی خیلی لازم میشه باید بگیرم برای وقتی که تب دارن واجبه بدونی چقدر هست استامینوفن بدی یا نه
بله اینا خیلی خوبن
بله واجبه مال من از اون دیجیتالی هاس خیلی راضیم جاگیر نیستو دایمن تو کیفمه
آره حتما بگیر خوبه و نیاز میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.