۷ پاسخ

من مارک یونیک گرفتم ولی رنگیه مدل ساده اش نیست
۹۰۰ ولی خیلی خوب نگه داشت وقتی امتحان کردیم
بعد ۱۲ ساعتم اب توش داغ داغ نبود ولی گرم بود مناسب شیر بچه بود

منم گرفتم برا بچه ولی استفاده نکردم هنوز

خوبه فقط ضربه نخوره بهش که دیگه نین ساعتم نگه تمیداره

من گرفتم ی بار از پشت صندلی ماشین ک‌تو کیفم بود قل خورد افتاد پایین دیگ آبو خنک کرد اصلا گرم نگه نداشت ،نباید کوچکترین ضربه ای بخورهه بهش
ولی من خیلی ازش استفادهه کردم چون آب خنکو خوب نگه میدارهه ،منم برا پسرم داخلش فقط آب یخ میریزم میبرم بیرون

من گرفتم خیلی نازه

من گرفتم اما اشتباه کردم،چون خیلی زود اب خنک میشه داخلش

چقدر گرفتی عزیزم مبارکت باشه ؟

سوال های مرتبط

مامان ابرا❤️☁️🥺 مامان ابرا❤️☁️🥺 ۳ ماهگی
مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد