سلام خانما کسی ازین شیردوش داشته؟ راضی هستین؟

تصویر
۵ پاسخ

نه ولی مدل لبتو گرفتم‌خیلی خوبه

شیر دوش دستی ۲۰۰۰عالیه قیمتیم نداره

سوال منم هست واقعا خوبه یا نه

من شنیدم تو این قیمتا my-375 رضایت خوبی داره

عزیزم من خیلی گشتم و تحقیق کردلبتو جنرالوپرو گرفتم
یکسال ضمانت داره

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد