سلام خانما کسی ازین شیردوش داشته؟ راضی بودین؟

تصویر
۵ پاسخ

خیلی خوب

منم از همین مدل شیردوش خریدم خییییلی راضیم و خیلی کاربردیه

من داشتم از باسلام خریدم . خیلی خیلی ازش راضی بودم . منو از تب شیر شدید نجات داد 🥺 خیلی خداروشکر میکنم که خریدمش

خانوما قیمتش چنده و از کجا باید سفارش بدیم

این چه برندیه عزیزم؟؟

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی