خانوما چجوری حرکات بچه رو میشمرید؟!۲

۷ پاسخ

اگه کم حرکت داشته باشه یعنی چیزیشه؟

نشمار ک نیازی نیس همینکه بعد هروعده غذایی چن سری بزنه تکون بخوره یعنی خداروشکر خوبه

نیازی به شمردن نیست همین که به اندازه ی کافی تکون بخوره اکی و اینکه قرار نیست دم به دقیقه نی نی تکون بخوره

بنظرم اصلا حساس نشو
یوقتایی انگار خودت حس میکنی کم حرکت کرده ، یچی شیرین بخور ب پهلو چپ بخواب و اونموقع حرکاتش رو بشمار
اگه تو یه ساعت سه چهار تا زد حله
من همین ک در طول روز احساسش میکنم خیالم راحته نمیشمرم حرکاتشو

دکتر بمن گفت بعد ازغذا تو دوساعت ۱۰ حرکت کنه اما من کلا حواسم ب حرکاتش هست ببین تو طول روز چ جوری حرکت می‌کنه حرکاتش خوب باشه و تو طول روز حرکت کنه مشکلی نیست

هریکساعت باید ۴ تا ۶ تا بزنه

همین حس میکنی درطول روز اوکیه .هفته بالا تر مثل۳۵ب بعد در دوساعت۱۰تا حرکت داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان آیناز👱🏻‍♀️مهرناز🤱🏻 مامان آیناز👱🏻‍♀️مهرناز🤱🏻 ۷ ماهگی
مامان ماهلین خانم🌕❄️ مامان ماهلین خانم🌕❄️ ۶ ماهگی