به بچه دوسه ماهه هم اب میدین؟؟ 🤔🤔

۱۰ پاسخ

نه خیلی خطرناکه باعث اختلال در الکترولیت های بدنش میشه

نه اصلا نباید بدی

ن من نمی‌دادم
ولی گاهی دل‌درد داشت آب جوشیده گرم دو قاشق میدادم

نه اصلاااااا
فقط شیر مادرر
سیستم گوارش بچه رو نریزین بهم

نه آب رو همزمان با شروع غذای کمکی باید بدی در اصل

نه اصلا نده

ن نباید بدی خطرناکه پنج ماهگی میتونی بدی

اره اب جوشیده یکم بده بچس تشنش میشه
شیرخشک خودتم اگ یکم بخوری میبینی چجوریه و ادم همش احساس تشنگی بهش دس میده
در حد ۲ یا ۳ سی سی بده بهش در روز
من میدادم به لیا

سلام نه نباید بدی

نه لازم نیست شیر خودتو اگه میخوره

سوال های مرتبط

مامان پناه و تودلی مامان پناه و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری