۱۳ پاسخ

درد و بلاش تو سر مسئولین بی عرضه

«علی قمصری» می‌گوید از امروز به عنوان هنرمندی مستقل، برای جلوگیری از حمله به زیرساخت‌های ایران، با سازش برای مدتی در نیروگاه برق دماوند (بزرگ‌ترین نیروگاه برق منطقه و بزرگ‌ترین تأمین‌کننده‌ برق تهران) مستقر می‌ماند و می‌نوازد.

@hamidkasiri_ir

اینا آنقدر بد جنس هستن به بچه رحم نکردن مدرسه را زدن می‌خوام مردم نزنن

مگه با اونجا نشستن چیزی حل میشه فقط جونش به خطر میوفته کاش قبل از جو گیر شدن یکم منطق و فلسفه میخوند

واقعا بعضی ها عقل ندارن این مسخره بازی ها چی

چیکار کنه بنده خدا اینی ک در توانش بوده
ولی مگ‌ اون کله زرد بی مغز هنر و شعر و موسیقی سرش میشه اون فقط عاشق اسپتین بازی هس نکبت

ياد اون اقاهه افتادم ك تايتانيك داشت غرق ميشد همه فرار ميكردن اون داشت مينواخت😭😭

چی هست؟

کیه چی میگه

خلاصه اگه فردا دیگه جایی کامنت زیر تاپیکا نزاشته م بدونید۰۰۰۰۰۰۰۰🖤

اع روبروی خونه ما اونور اتوبان ِ🫠😂

ایشون یه هنرمند هستن و امروز توی نیروگاه برق نشستن و ساز زدند😍

کیه این

سوال های مرتبط

مامان 🧿🧿بهار 😘😘 مامان 🧿🧿بهار 😘😘 ۲ سالگی