شبای مسکو میگیرم110
برای ماهم آلویخ شده ۲۵۰🤐
و منی ک ن طعم میخرم ن زغال شوهرم قهوه خونه داره خودش 🤣🤣
منمگرفتم ۲۰۰
چرا رو کله زرورق گذاشتی رو ذغالا میسوزه که طعمش
من لیمو نعنا میگیرم ۱۲۰
شوهرم دوسیب میگیره ۴۰۰
شوهرم میگه بیاترک کنیم😂😂😂
من فله میگیرم هرسری ۱۰۰گرم برای ۵روز
دوسیب کیلوییش شده ۱۸۰۰ الفاخرعموم برای مسافرت اومده بودن گفت خریدم ۲۸۰ دوم سوم عید
تازه ۴/۵تا سری هم بیشتر نمیشه
ما شبهای مسکو میکشیم اول ۲۵۰گرفتیم چند شب پیش شوهرم گرفت۲۰۰
والا ما همیشع ادلیا میخریم اینسری ۳۶۰ خریذیم همیشه ۲۴۰ اینا بودش🫠
واای چقدبانمکه قلیونت😍😂
آره خیلیییی گرون شده. شوهر من ایندفعه ازین سطلی ها خرید. به صرفه تره بنظر
وای چ گرون منم آخرین بار همین قیمتا گرفتم راحت. یکماه پیش میشه
دیگه نگرفتم گرون شده پ
آخرین باری که خریدم بسته ای ۲۵ تومن بود فک کنم، آخرین بار هم که کشیدم ۳ سال پیش😐 خاطره و آرزو شده برام😐
جدییی اینقدر گرون شده
من که نمیکشم ولی خیلی گرونه نخرید نکشیددددد
دیدمهم سرمگیج رفت
طعم چی گرفتی از بزرگا
چ گرون🤣🤣تازه میخواسم قلیون بخرم
منظورت تنبا کو؟ ما که خیلی وقته نمیکشیم ولی پارسال ۱۱۰ میخریدیم شما این ۹۰ رو کی خریدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.