۸ پاسخ

دقیقا پسرمنم همینه

پسر من اهل زدن نیست اصلا نا حالا پیس نیومده بزنه اما حرف حرفه خودشه زور میگه

درخواست بده

سلام توی سن ۳ تا ۴ سالگی بچه اوج لجبازی رو داره طبیعیه .همه این دوره رو در حال تجربه ایم .نگران نباش

بله مال من پسره دیگه لج و لجبازیش وحشتناک

عزیزم دختر منم همینه دوره آیه و این طبیعیه چون دارن استقلال تجربه میکنن مثل سن راه رفتن نشستن و... اینم دوره اشه و بااموزش و صبر و حوصله و مرور زمان درست میشه

دختر من در این حد نیست ولی بیشتر وقتا از چیزی عصبانی بشه منو گاز میگیره

اگ میزنه چنگ میندازه ببر کاردرمانی...پسر من بیش فعاله از اونه دارو میدم

سوال های مرتبط

مامان fatemeh مامان fatemeh ۳ سالگی
سلام‌دوستای گهواره . میشه یکم منو راهنمایی کنید؟
..
.دختر من به هیچ وجه به هیچ حرف من اصلا گوش نمیده چه با زبون خوش بگم چه عصبی بشم . دیگه منم صبرم تموم شده به همه چی باید سرش داد بکشم خودمم خستم دیگه ‌اطرافیان همه منو مقصر میدونن شوهرم مامانم داداشم همه ‌ . هیچ کس هم باور نمیکنه هرچی با زبون خوش بگم ابدا گوش نمیده . الان میرفت بیرون الا بلا موهاش رو نمیزاشت ببندم ینی فقط میزنه زیر گریه شده نیم‌ساعت تا یه ساعتم فقط گریه میکنه . .
همش باخودم میگم مشکل از منه خب همه هم همینو میگن من بلد نیستم نگهداریش کنم ‌. البته اینم بگم خونه با دخترم تنها بودنی نسبتا کم دعوامون میشه . ...
شوهرمم که دائما از من گلایه داره بلد نیستم بجه داری رو . بخدا کم آوردم دیگه چیکار کنم .من . تو همه چی حرصم میده حتی دستشویی رفتن و مخصوصا موهاش رو بستنی ..
الان که شهرستانیم هرکی میبینتم فقط حرف میزنه بهم شوهرم کم بود اینام اصافه شدم ..
الان تو این وضعیت فقط به خودکشی فکر میکنم وقتی هیچ‌کس قبولم‌نداره . دخترمم که فقط به همه چی گیر میده..
همه میگن من باعث شدم دخترم جیغ جیغو و عصبی بشه . اگه راهکاری دارید لطفا راهنماییم کنید .


.
.
.
پوشک مای بی بی رفلاکس کولیک تب . شیرخشک فرزندپروری