۷ پاسخ

ن فقط اگر درد پریودی باشه خب باید احتیاط کنی من خودم تو کتفام خیلی درد میکنه شیاف میذارم‌بدتر میشه

اره بابا روز ب روزم بیشتر میشه

منم اینجوریم انگار یکی لگد زده تو کمرم

ان شالله که هیچی نیست گلم کاش این جند ماه هم زودتر تمام می‌شد کیمیا جان بسلامتی زایمان میکرد خیال ما هم راحت میشد خدارا شکر میکردم

اره عزیزم

منم همینجوری بودم رفتم بهم قرص ضد انقباض داد

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری