کسی هست بچه اش عین دختر من میوه نخوره؟؟
😔

۵ پاسخ

اصلا حرص نخورید واسه غذا نخوردن یا میوه نخوردن دختر من هم غذا میخوره هم میوه هم شیرشو میخوره ولی وزنش اونقدر زیاد نیس

پسر منم زیاد نمیخوره 🥲خیلی دوست دارم میوه بخوره
من خودم عاشق میوه ام تو بارداری هم زیاد میخوردم

کسی هست کسی بچش غذا نخوره فقط میوه بخوره ؟

بله پسر من هر میوه رو بار اول از کنجکاوی میخوره بعدش نمیخوره همه رو له میکنه رو فرش

هیچ‌مدلی رو؟یعنی جلوش بزاری برنمیداره؟

سوال های مرتبط