۲ پاسخ

جالبه منم اون اوایل مثلا ۱۰ هفته لرز میکردم نمی‌دونم چرا🤷🏻🤷🏻🤷🏻

ترسیدن ب خودت اروم باش ایه الکرسی بخون اب بخور هیچی نیس

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری