خانمایی ک تازه باردار شدین از علائمتون بهم بگید🙏🏻

۴ پاسخ

علائم هیچی نداشتم و ندارم الانم😅

من هفته ی اولش که فهمیدم از بوها بیزار بودم و علائم مثل خود پریودی بود فقط چیزی که اضافه شد تکرر ادرار و بیزاری از بو بود

زیر دلم درد
کمر درد
‌پا درد رودها مخصوصا
حالت تهوع خیلی کم آخر شب

تست زدی؟چند روز تاخیر داری؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓🤍 مامان توت فرنگی 🍓🤍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آینده🌸 مامان آینده🌸 قصد بارداری
مامان نینی پاندا🤍 مامان نینی پاندا🤍 روزهای ابتدایی تولد