خانمای هم هفته‌ی من شما شکم دارین؟

۹ پاسخ

من ندارم

اره عزیزم منم دارم یکم

من ک هیچییی ندارم لاغرترم شد شکمم

من دارم از قبل بارداری داشتم الان بیشتر شده

اره من دارم ولی میگن نفخه
زیر شکمم یکم سفت شده

من از قبل شکم داشتم.اما پایین شکمم حس میکنم این روزا کم کم داره سفت میشه نمیدونم از بچه است یا یبوست🤣

نه من چیزی حس نمیکنم 🤣

من خودم از قبل یه کوچولو شکم داشتم نمیدونم هست یا نه

اره عزیزم دارم منم، فکر میکنم نفخ باشه 😄

سوال های مرتبط

مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان 🌸Ayeh🌸 مامان 🌸Ayeh🌸 ۱ ماهگی
مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته پانزدهم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته شانزدهم بارداری