۶ پاسخ

نوش جانش عزیزم من از اول ۵ماهی فقط پوره وفرنی دادم انشاالله از ۶ماهی سوپ شروع میکنم

نوش جانش😍

عزیزم فک کنم کامل بایدلهش کنی

دکترا میگن شیش تمام اخه شما از دکتر پرسیدی؟

خیلی زوده

ریش ریشش اینجوریه گلوشو نمیگیره؟؟

سوال های مرتبط

مامان سیده هیام👶 مامان سیده هیام👶 ۱۶ ماهگی
مامان اروند مامان اروند ۱۰ ماهگی