سلفریم چطوره؟جنسیت پسره درسته؟

تصویر
۱۲ پاسخ

ن لکه بینی ندارم ولی همش نگاه میکردم ک الان پریود میشم و...ترشح زرد رنگ زیاد دارم شماها چی ؟؟؟؟

از کجا فهمیدین ک پسره؟

سلام دوستان من امروز درد پریودی دارم از ظهر .طبیعیه؟کسی مثل من هس؟؟؟؟

چند روزه جوابش اومد عزیزم؟؟

چقده هزینش

جنسیتو کجا نوشته بچها؟

خوبه اره گل پسره

فکر کنم پسره عزیزم😍😍

اره پسره😍😍😍عزیزم چقد شد هزینه ازمایش

بله.

اره پسره،مبارکت باشه

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی
مامان گیلاس ها 💙💙 مامان گیلاس ها 💙💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیستم بارداری
مامان دخمل کوچولوم مامان دخمل کوچولوم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان طلا👼🏼🎀💗 مامان طلا👼🏼🎀💗 هفته سی‌ویکم بارداری