خانما شویدپلو با تن ماهی میشه تو شیردهی خورد؟

۵ پاسخ

اره بابا

اره بابا من تا الان 2 3بار خوردم..بعدش یکم نبات بخور

تن ماهی یه کم چربی سنگینی داره ..برای بعضی بچه ها استفراغ میاره..اگه خوردی و بچت چند ساعت بعدش بالا اورد دیگه نخور تا پنج شیش ماهگیش

دیگه شیر دهی همه چی میتونی یخوری

بله

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان محمد رئوف مامان محمد رئوف ۵ ماهگی
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان 𝑺𝒂𝒎𝒆𝒏🌱 مامان 𝑺𝒂𝒎𝒆𝒏🌱 ۱۵ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۳ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی
مامان دیار مامان دیار ۳ ماهگی
مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۵ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی