سلام خانما از کی تهوع و بدغذاییتون برطرف شد؟

۱۱ پاسخ

هفته ۱۳ دیگه کم کم تموم شد

اشتهام خوب شد ولی تهوع نه

شانزده هفته دیگه کم شد خیلی

همچنان ادامه دارد

من هفته آخر ماه سوم دیگه اشتهام برگشت تهوعم کمتر شد .خیلی بهتر شدم خداروشکر

فک کنم هفته ۱۴ یا ۱۳ بود

بسلامتی شماهایی که میلتون به غذا نمی‌رفت بچتون چیه؟

من اصلا نداشتم گلم.

من از ٤ ماه به بعد

من ندارم تا سه ماه عزیزم ماه اخرم شروع میش

عزیزم دوست داشتی بیا گروه تلگراممون
باردارن همه
تعداد هم زیاد نیست
به این ایدی پیام بده
@ftme_kh91

سوال های مرتبط

مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 ۱ ماهگی
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قندعسل🍭 مامان قندعسل🍭 هفته دوازدهم بارداری