مامانا بستنی اشکال داره تو شیردهی بخورم؟

۴ پاسخ

نه اتفاقا خیلیم عالیه واسه شیرتو زیاد می‌کنه وچرب من چون شیرم کم بود دکتر گفت خوبه بخور بستنی

من ک مخورم

من دارم میخورم بخوریم یا نخوریم خودشون نفخ دارن

لبنیات داره نفخ میاره

سوال های مرتبط

مامان گل پسر و حسین مامان گل پسر و حسین ۱۶ ماهگی
مامان پسر کوچولو😍 مامان پسر کوچولو😍 ۵ ماهگی
مامان 🄳🄾🅁🅂🄰 مامان 🄳🄾🅁🅂🄰 ۱۶ ماهگی