تو دوران شیردهی فست فود اشکال نداره بخورم؟؟

۵ پاسخ

من که یه بار خوردم خیلی نفخ داشت واقعا پسری اذیت شد و گریه میکرد

نخوری بهتره

اصلانخور نفخ داره زیااااااااااد

نمیدونم منکه تاالان۱ ۲بارخوردم

اصلا نخور

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد ۸ ماهگی
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی