خانما تو شیردهی فست فود میخورین ؟

۱۱ پاسخ

من پیتزا خوردم بعدش دل‌درد گرفت دیگه گفتم نمی‌خورم تا وقتی افتاد رو غذا

من همچی میخورم

اره همچی میخورم

آره همه چی میخورم

من همه چی میخورم البته پیتزا اینا رو خودم میپزم

تا دلت بخواد

هیچی نمیخورم همش کولیک رفلاکس نمنه اس ببین بخورم چی میشه

من نه !میوه هم نمیخورم چ برسه فست فودخیلی دارم رعایت میکنم

من اره

آره من همه چی میخورم

من یبار پیتزا خوردم

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد ۸ ماهگی
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی