خانما همبرگر تو شیردهی اشکال نداره بخورم ؟

۳ پاسخ

اگه بچه حساسیت به پروتئین گاوی داره نه نباید بخوری
من بچم تقریبا داره ولی خودم تصمیم‌گرفتم رعایت نکنم چون‌خودم داغون‌میشم

وا اینجوری بخوای حساب کنی دوسال هیچی نباید بخوری که بنظرم فقط چیزای نفاخ رو کم کنیم اوکیه

مشکل ک هست هوس کردی بخور

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی