۷ پاسخ

اخ انقدر بده این بعد زایمان من کلی کم کردم هیچی نمیشه خورد اه

نخور نفخ داره دکتر بمن گفت نخور تازه زایمان‌کردم

بخوره شیرتم زیاد میکنه

نفخش زیاده فقط

بخور دیگه

ای بابااا😬😬😬زاییدیمم بخور نخور دارییییمممم🤦‍♀️🤦‍♀️😵‍💫😵‍💫چ داستانیههههه

چه اشکالی اخه

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم🌸🍭🐥 مامان نورا خانم🌸🍭🐥 ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی