بنظرتون این ست استفاده میشه برا دخترم بدوزم؟؟؟

تصویر
۱۵ پاسخ

احتمالا نی نی شما زمستون به دنیا میاد تا هوا گرم شه بزرگ میشه این به کارتون نمیاد عزیزم 😊

کفش و تل ش قشنگه

خیلییی نازن داخل اینستا دیدم

خوشگلم پی وی را چک کن لطفاااا😍

خیلی نازه 😍 ولی من اگه نی نی دختر داشتم یه عالمه از این تل ها واسش میدوختم چون هم قشنگن هم از روز اول میشه براشون استفاده کرد با هر رنگ لباسشون یه تل سر ست کنی 😍😍

میشه منم سفارش بدم؟😅

بنظر من هنوز برای سن دخترمنم قشنگ میشن
بدوز براش

چرابدوز توخونه جلوشوفاژیابخاری عکس ماهگردبگیر.خیلی شیکه.

پیج داره؟

خودت میدوزی؟

تل و کفشش اره اما کلاهش نه چون بچه ها اجازه نمیدن همچین چیزی دورشون باشه انگار قلقلکشون میاد

برای عکاسی خیلی قشنگه

خوشگله ولی چون پوست بچه حساسه خارش اینا میاره چون توره

فک میکنم اذیت کنه من خودم لباس توری میپوشم همجام خارش میگیرع

چقدر نازو شیکه عاشقش شدم😍اره عزیزم برای عکس عالیه😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان هامین مامان هامین روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🍋لیمو🍋 مامان 🍋لیمو🍋 هفته بیست‌وهشتم بارداری