دخترا سونو وزن‌رفتم چیه جوابش🥺

تصویر
۶ پاسخ

یه کوچولو وزنش کمه ولی مشکل خاصی نی

همچی خوب

وزنش خوبه هنوزم بریچ هست نچرخیده

یه کوچولو وزنش پایینه

من 33 هفته تمام 2100 بود

خوبه همچی

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان سوسو مامان سوسو ۱۰ ماهگی
مامان إلاوشاهان مامان إلاوشاهان ۲ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان مسیحا💙مهراس مامان مسیحا💙مهراس ۹ ماهگی
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان mehrad مامان mehrad ۱۱ ماهگی
مامان آوین🩷 مامان آوین🩷 ۵ ماهگی