سلام خانما سونو وزنم جوابش چیه؟؟
۳۰هفتم

تصویر
۹ پاسخ

والا من توی 30هفته و 5روز 1600بود گهواره زده بود 1500هم سونوگراف هم دکترمم گفتن خوبه

وزنش ی کم کمه
آب دورش هم داره کم میشه مایعات و آب هندونه بخور میگن خوبه

.....

تصویر

آب دور جنین هم یکم کمه حتما مایعات مصرف کن وبه حرکاتش دقت کن چون خودم همین وضعیت رو داشتم میگم عزیزم

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

انلاین شاپ دارم تو روبیکا معتبر دارم
لباس نوزادی با کیفیت میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هر روزه و فوری هست
ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

تو سی هفته ۱۵۰۰ باید باشه طبیعیش

حتما تخم مرغ آب پز و آجیل بخور

یه مقدار وزنش پایین

1336کیلو گرمه و کمه حداقل باید 1900باشه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادمان🤎 مامان رادمان🤎 ۹ ماهگی
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان آوین🩷 مامان آوین🩷 ۵ ماهگی
مامان کارن🩵🩵 مامان کارن🩵🩵 ۹ ماهگی