خانما سونو من چطوره جوابش؟

تصویر
۳ پاسخ

وزن جنین کمه

وزن نینی کمه
احتمالا برات سونو داپلر مینویسه ک خونرسانی بهش چک شه

وزن نینی کم هستش
شاید ارثی باشه ولی اگر نه بیشتر رو تغذیتون تمرکز کنید

سوال های مرتبط

مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌙 لین مامان 🌙 لین ۱۱ ماهگی
مامان مامان نفس مامان مامان نفس ۴ ماهگی
مامان بینام مامان بینام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین روزهای ابتدایی تولد
ariyan ariyan قصد بارداری
مامان دخملی ناز🤩🤩😘 مامان دخملی ناز🤩🤩😘 ۱ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد