خانما این سونو وزنم طبیعیه؟؟

تصویر
۷ پاسخ

بله خوبه
حالا وزن من تو این هفته ۱۸۰۰ بود ۳۱ هفته دکتر سونو گیر داده غذا نمیخوری چرا وزن نگرفته بچه اونقدر استرس داد بهم تا زدم برنامه دیدم بابا اندازه اس زیادم هس

سعی کم بیشتر چیزای مقوی بخوری
عدسی،تخم مرغ هر روز صبح،چهار مغز،کباب و ماهیچه،سیبزمینی آبپز،کله پاچه،هلیم،بستنی

همش عالی خداروشکر

عزیزم چقدر شد هزینه سونو؟

عزیزم آزاد سونو رشدجنین دادی؟ من برای شنبه وقت گرفتم ولی آزادمیرم هزینش چقد بود?

صدک چیه

کجارفتی سونو

سوال های مرتبط

مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کارن🩵🩵 مامان کارن🩵🩵 ۹ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان elvin ❤️ مامان elvin ❤️ ۱ ماهگی