سونو وزنم خوبه؟

تصویر
۱۳ پاسخ

وزنش کمه برو پیش پرناتولوژی

چند هفته؟؟؟

وزنش خیلی کمه تازه سونو خطا هم داره احتمال 300گرم زیر این عدد باشه هم هست

عماد الدین س بعدی هم میگیره عزیزم؟؟

وزنش خیلی کمه گلم لیدی میل با طعم توت فرنگی بخور
کباب بخور اجیل بخور

وایی سلام
تازه داشتم پیدات میکردم بهت پیام بدم
تو قسمت خصوصی چت بالا نمیاد نمیتونم پیام بدم

وزنش خیلی کمه بنظرم

عزیزم وزن نینی کمه

گندم با گوشت یا مرغ بزار بپزه مثل حلیم هر روز بخور تاثیر داره

خیلی کمه برو حتما پودر بده دکترت

عزیزم یکم تغذیه رو بهتر کن پودر لیدی میل هم بگیر بخور وزن جوجه یکم کمه

یک کیلو هفتصد زده؟

همه چی عالیه فقط به نظرم شروع کن لیدی میل بخور صدک نی نی بیاد بالاتر 😍🍀🩵

سوال های مرتبط

مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سنا مامان سنا ۳ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کارن🩵🩵 مامان کارن🩵🩵 ۹ ماهگی
مامان elvin ❤️ مامان elvin ❤️ ۱ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۱۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری