بچه ها سونو وزنم چطوره

تصویر
۷ پاسخ

خوبه وزن جنین منم تو هفته شما همینقدر بود

چیا میخوری وزن خوبه

تاریخ زایمان منم هنینه ولی چون سزارین هستم شاید تاقبل ۲۰مرداد بردارم

دقیقا با من یکیه تاریخ زایمانت منم رفتم سونو وزن ۲۲۰۰بود دکتر سونگرافی ک گفت خوبه

ماشالله عالیه
اگ 40 هفته بزایی ب 3600 میرسه

آخی تاریخ تقریبی زایمانت چه رنده😍😍😍😍 ❤️ وزن جنین او ماشالا عالیه

خوبه ماشاالله نرماله

سوال های مرتبط

مامان elvin ❤️ مامان elvin ❤️ ۱ ماهگی
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی
مامان ابوالفضلم مامان ابوالفضلم ۱۲ ماهگی
مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیر مامان امیر ۱۲ ماهگی
مامان 🫧🌱Ⓘⓛⓘⓨⓐ🫀🩵 مامان 🫧🌱Ⓘⓛⓘⓨⓐ🫀🩵 روزهای ابتدایی تولد