خانما سونو وزنم چطوره؟

تصویر
۵ پاسخ

عالیه🤗

خداروشکر خوبه
منم دارم میرم دکتر احتمالا بم بگ همین امروز برم سونو
دعاکن برا منم خوب باشه🥲

خوبه منم تو ۳۲هفته رفتم ۱۸۷۰گرم بود

خوبه
تا میتونی گوشت کبابی بخور وزنش زیاد شه
آجیل و لبنیات و میوه هم وزن خوبی میدن

خوبه عزيزم خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی
مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان elvin ❤️ مامان elvin ❤️ ۱ ماهگی
مامان ابوالفضلم مامان ابوالفضلم ۱۲ ماهگی
مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۹ ماهگی
مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیلین کوچولو😍 مامان آیلین کوچولو😍 روزهای ابتدایی تولد