خانوما این سونو وزنم دکترم ک گفته خوبه

تصویر
۴ پاسخ

29هفته و چهارروزته..

تو سونو نوشته سرجنین یکم کشیده س، امانگران نشی بدنیا اومد دیدی،
چندروز بعددرست میشه اینو توی اینستا یه پزشکی که زایمان انجام میده میگفت

آره خوبه منم دیروز ۲۹هفته و ۱ روز بودم ۱۴۰۰ بود وزنش دکتر گفت خوبه

ارع خوبه

سوال های مرتبط

مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کارن🩵🩵 مامان کارن🩵🩵 ۹ ماهگی
مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری