خانما کسی از سونو وزنم سر در میاره لطفا😔😔
وزنش کم نیست؟؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

هم هفته شما بود ۲۲۰۰ بود بچم د۳۷ هفته و۵ روز سز شدم ۳۲۰۰
بنظرم وزنش کمه

خوبه وزنش

هرسوالی داری از chatGPT بپرس خیلی خوبه

گفت وزنش نه بالاست نه پایین

وزنش ۱۹۱۷

سوال های مرتبط

مامان ریحانه ✨رادوین مامان ریحانه ✨رادوین ۱۳ ماهگی
مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان دخملا مامان دخملا ۱ ماهگی