خانما کسی از سونو داپلر سر در میاره؟

۶ پاسخ

عزیزم نشون دکتر بدی بهتره

با توجه به اینکه هیچ گونه علامتی از Redistribution Flow (توزیع مجدد جریان خون) یا جریان با مقاومت بالا مشاهده نمی‌شود، می‌توان نتیجه گرفت که عروق مغزی همچنان در وضعیت طبیعی خود هستند و شواهدی از IUGR (رشد داخل رحمی محدود) در این یافته‌ها دیده نمی‌شود.

کلا ی روز فرقمونه😍

خوبه شریان رحمیت

برا خونرسانی به جنین هست دیگه اعدادش باید زیر ۱ باشه نرمال هست بالا باشه خونرسانی کم هست آسپرین میده دکتر معمولا و مرتب چک میشه

.

تصویر

سوال های مرتبط

مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیرضا🩵🧿 مامان علیرضا🩵🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وپنجم بارداری