واسه اسهال بچه چی خوبه ؟

۳ پاسخ

نشاسته آب رو آتیشه.
بهش یکی دو قاشق مربا خوری نشاسته بده

اگه دوماهشه که اینا را نمیشه داد باید قطره پدی لاکت بدی

آبجوش نبات کته با ماست و پونه موز

سوال های مرتبط

مامان اقا کارن🥹💋 مامان اقا کارن🥹💋 ۴ ماهگی
مامان ژینا ژیوان مامان ژینا ژیوان ۱۵ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۶ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۴ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان خنساگلي مامان خنساگلي ۶ ماهگی